tisdag 24 april 2012

Raggningsintuition?


Måste ha min motion,
och som skjuten ur kanon,
far jag runt kring vår nation för det är bra för aggretion, för depression  och cirkulation
och mycket bättre än destruktion men visar mycket ambition och bidrar nog till attraktion och kanske raggningsintuition -
 - men aldrig aldrig diskretion -
för i illande gröna tröjor och med lysande reflex
kan man aldrig nånsin hoppas på att slippa fler komplex.


------------------------                         -----------------------                      -----------------------                   
Jag har en stor önskan: att fler människor - mig själv inräknat - ska hitta frid i livet. Därför startade jag upp Vila i Frid. Steg för steg vann min beslutsamhet över tröttheten. Nu är jag i ett stadie där skrivandet utvecklas. Det är härligt och helt på grund av Skrivpuff, skulle jag tro. Skriver om ett ord om dagen för att pigg upp hjärnan. Och på Den lilla mannen - som är ett LillaLängtanprojekt. Läs mer på Vila i Frid om min Andliga sida.

1 kommentar:

  1. Hej Madeleine! Tack för din kommentar, jag tror jag har en zonterapibok liggande nånstans. Maken är bra på massage så han kan ju få proffstrycka :)
    Lycka till med ditt bokprojekt!

    SvaraRadera